Glamour Baby Doll


1511810_889208067784120_1006460592808942995_n

Hello dolls,

Un lucru este cert: toate fetiţele îşi doresc să fie prinţese!!!

Imi amintesc cu nostalgie, momentele artistice din copilarie si indarjirea cu care lucram sa imi croiesc rochia perfecta.

Nu prea imi iesea, dar imi amintesc ca nu m-am dat batuta cativa ani buni… si nici nu am incetat vreodata sa visez ca voi reusi sa o am.

E drept ca au trecut mai bine de 20 si ceva de ani de atunci, insa acest lucru nu m-a facut sa ma opresc la a visa la rochia perfecta : roz pudrat, tull si mult volum!!! 

O rochie cu care puteam patrunde intr-o lume fermecata…

Exact ca in desenele din cartile noastre cu povesti, in care printesele erau gratioase, cu talie de viespe, din care parca tasneau valuri de matasuri si volane “invartitoare” cu parul lung curgand pe spate in valuri, sau prins intr-o coada impletita.

Sunt sigura ca mai toate, atunci cand eram mici, ne doream sa fim ca niste printese, sa purtam rochii de vis si sa ne simtim cu adevarat frumoase.

Ei bine…chiar daca timpul a trecut si nu ne mai aflam la varsta copilariei, fascinaţia de a trăi într-o lume de basm nu va dispărea din mintea si sufletul niciunei domnisoare, în ciuda faptului că generaţiile se schimbă, tinerele domnişoare vor prefera întotdeauna magia culorii roz si rochitele sau fustitele din tull.

Asadar, astazi vreau sa va arat un outfit extrem de sweet, insa nu unul in stil de printesa, asa cum ne doream la varsta copilariei, ci unul interpretat intr-o maniera putin diferita: GLAMOUR BABY DOLL ❤

Va las acum in compania pozelor si sper ca outfit-ul meu sa va placa si sa va inspire 😉

1511810_889208067784120_1006460592808942995_nDSC_9826

Vreau sa multumesc pentru acest minunat shooting:

Fotograf: Alina Stancioiu, un fotograf exceptional si extrem de talentat, o foarte buna prietena si o fata extrem de sweet.

Multumesc Alina si scuze ca am postat si cateva fotografii neprocesate, insa sunt foarte frumoase si nu m-am putut abtine 🙂

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag,

Kisses  kiss

Am purtat:

Fusta / Funda: creatie proprie; Pantofi: Glow; Geanta: http://www.jadu.ro ;

7 gânduri despre „Glamour Baby Doll

Lasă un răspuns

