I LOVE ADONA BAGS


untitled logo

Bun gasit dragelor,

Stim deja ca gentile sunt cele mai importante accesorii care completeaza o tinuta si ii ofera eleganta, stil, stralucire si feminitate.

Gentile sunt indispensabile femeilor, indiferent de varsta, statut social sau gusturi.

Nu am intalnit vreodata o femeie care sa spuna ca are suficiente posete….Din contra, oricate am avea, niciodata nu avem suficiente!!!!

Mai mult decat un simplu fashion statement, gentile sunt o piesa functionala fara de care, atat viata cat si outfit-urile noastre nu ar mai fi la fel de frumoase si complete, asa ca astazi vreau sa va vorbesc despre un magazin online, descoperit recent, dar care pe mine m-a cucerit inca de la prima vizita online.

Desi am fost putin reticienta la inceput, in privinta comenzii (si asta datorita unor experiente neplacute din trecut cu alte site-uri), va spun cu mana pe inima, ca am fost placut impresionata de rapiditatea, calitatea dar si de profesionalismul de care a dat dovada… fara doar si poate a devenit unul din magazinele mele preferate.

Este vorba de site-ul  www.adona.ro

Aici gasesti o multime de modele, incat este practic imposibil sa nu te indragostesti de cel putin, 1…. 2, 5, 9, sau chiar 15 modele 😉 si asta pentru ca gentile Adona.ro exprima bun gust si rafinament, dar mai ales, calitate la preturi accesibile.

Gentile Adona.ro creeaza un statement in sine; unele pot transforma o tinuta banala in una spectaculoasa, altele sunt piesa-cheie care definitiveaza si completeaza un look, cert este ca fiecare geanta exprima o particica a personalitatii purtatoarei.

Fie ca optezi pentru un model din piele naturala, material textil sau piele ecologica, la Adona.ro poti gasi geanta perfecta, geanta care te reprezinta: trendy, eleganta, chic sau clasica!

Fa mereu investitii smart si tine cont ca cel mai in voga critic de moda esti chiar tu!

Descopera, in continuare pe www.adona.ro care sunt posetele care mi-au taiat rasuflarea si lasa-te inspirata de ele pentru urmatoarea sesiune de shopping!

Acum haideti sa va arat ce model am ales eu astazi pentru a-mi accesoriza outfitul in stil retro: Laura Red, il puteti gasi si voi aici: http://www.adona.ro/geanta-laura-red.html

Este o geanta de care m-am indragostit din prima clipa in care am vazut-o si am stiut ca trebuie sa fie a mea, mai ales ca este intr-o culoare pe care eu pur si simplu o ador, iar mai mult decat atat, imi poarta si numele: Laura 🙂 e clar ca trebuia sa fie a mea!!!  😉

Laura Red  este o geanta intr-o frumoasa nuanta  de rosu – burgundy – marsala, cu detalii negre, confectionata din piele ecologica.

Detaliul în forma de fundita care accesorizeaza partea din fata a gentii ii confera un aspect extrem de chic.

Geanta dispune de o bretea detasabila, de manere medii iar in interior are 2 compartimente si 2 buzunare.

In ceea ce priveste outfit-ul, am ales din nou stilul retro chic – este stilul care nu se demodează niciodată, reprezintă mirajul întoarcerii în timp, haine deosebite care inspiră căldură, nostalgie și romantism din trecut.

Pentru acest stil este nevoie de multa creativitate, îndrăzneală, spirit de joacă și dorința de a arăta altfel. Dominate de parfumul secolului trecut, piesele retro te stimulează să fii seducătoare într-un mod diferit.

Am mixat elementele retro cu piese mai moderne și actuale din garderoba mea, precum aceasta minunata geanta.

Va las acum in compania pozelor si sper ca outfit-ul meu de astazi sa va placa si sa va inspire.

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag,

Kisses  kiss

Multumiri:

Adona.ro – pentru aceasta minunata geanta;

Fotograf Alina Stancioiu – pentru acest minunat shooting foto;

Am purtat:

Geanta: logo

Rochie: Pretty Girl;  Pantofi: Otter; Manusi: Roseboutique; Brioleta: Briolette;

13 gânduri despre „I LOVE ADONA BAGS

Lasă un răspuns

