I love Macarons Madame Lucie


Macarons & cupcakes

Pur si simplu…le iubesc!!!!

Sunt prajiturile mele preferate! Cremoase, delicioase si in nuante pastelate, ce imi incanta de fiecare data privirea si papilele gustative…reprezinta desertul perfect pentru un moment dulce.

Daca si voi le iubiti, si sunt sigura ca asa este, atunci va invit intr-un loc superb, desprins parca dintr-o poveste, plin cu delicii in nuante care mai de care mai frumoase si mai pastelate.

10849963_1032708200091967_3180943583346708822_n

Acest minunat loc se numeste Macarons Madame Lucie (Strada Tudor Stefan, Nr. 26, Sector 1, Bucuresti)

Ceea ce ar trebui sa stiti in primul rand despre Macarons Madame Lucie este faptul ca in 2013 a devenit primul producator de  macarons din Romania care foloseste arome si coloranti naturali, nominalizat si unul din castigatorii premiilor FOOD AND BAR 2013.

Cand vorbim despre deserturile de la Macarons Madame Lucie nu vorbim despre deserturi obisnuite, ci despre delicii vedeta care cu eleganta si rafinamentul lor m-au cucerit pe deplin.

Aici puteti gasi o gama larga de delicii precum Macarons, (cu zmeura, iasomie, ispahan, piersici, caise, vanilie, trufe si nuci, mango si multe alte sortimente extrem de delicioase) cupcakes, tarte cu fructe, drajeuri, torturi si mousse-uri din ciocolata, perfecte pt a va indulci orice moment al zilei, sau pentru ocazii mai speciale precum zile de nastere sau onomastice, nunti, botezuri, evenimente private sau corporate.

Macarons sunt cu siguranta cele mai iubite dulciuri si va spun cu mana pe inima, ca cele de la Macarons Madame Lucie sunt de departe cele mai bune macarons pe care le-am incercat pana acum, un rasfat suprem care te fascineaza instant…

Personalul micului boutique este impecabil, extrem de seviabil, amabil si gata sa te ajute oricand in alegerea deliciilor, cu zambetul pe buze.

Ma bucur enorm ca am descoperit acest loc minunat, in care cu siguranta voi reveni cat de curand, pentru un moment de rasfat atat pentru mine cat si pentru cei dragi.

Asadar, dragelor, daca v-am ispitit cu aceste bunatati si inca nu a-ti ajuns pana acum la Macarons Madame Lucie, eu zic sa va urcati rapid intr-un taxi si sa incercati aceste deserturi extrem de aratoase & delicioase, care cu siguranta va vor face ziua mai frumoasa.

Pe mine m-au convins inca de la prima vedere, iata cum arat eu in primul moment in care am trecut pe langa vitrina plina cu macarons de la Macarons Madame Lucie.

Va las acum in compania fotografiilor, cu mentiunea ca acestea sunt neprocesate, tocmai pentru faptul ca am dorit sa nu fie afectata calitatea culorilor acestor delicii, astfel incat voi sa le vedeti exact asa cum sunt ele in realitate.

Si credeti-ma ca sunt de o frumusete incat parca iti este si mila sa le mananci si iti pui intrebarea: Sa o mananc, sa nu o mananc??!??!?


  1

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag,
Kisses kiss

In incheiere, vreau sa multumesc locatiei Macarons Madame Lucie, pentru ca mi-a oferit ocazia sa petrec o zi de basm, in care m-am simtit precum Alice in Tara Minunilor !!!

Multumiri:

  • MACARONS MADAME LUCIEpentru gazduirea acestui shooting;
  • VLAD MIHAILESCU PHOTOGRAPHY, pentru acest shooting – un adevarat artist al fotografiei; Fotografiile nu sunt procesate!

Am purtat:

Plouver corai cu perle / Bluza verde menta cu flori / Rochie bleo ciel: Pretty Girl; Fusta tull verde menta: Lora Collections; Rochie alba: Glow; Pantofi roz pastel: Lady`s Store 96; Pantofi albi: Tina Shoes;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19 gânduri despre „I love Macarons Madame Lucie

    1. lauralora2014 Autor post

      Multumesc Andreea, ma bucur ca iti plac 🙂 In ceea ce priveste pofta de dulce…stii deja: MACARONS MADAME LUCIE, iti poate satisface orice fel de pofta, in materie de dulciuri 😉 Kisses

      Apreciază

      Răspunde
  1. mariaclaudiam

    waaa….sti ce mi-ai facut? o pofta nebuna de dulciuri….si eu tocmai incerc din rasputeri sa ma las! :))))
    oricum foarte feminine si dulci toate tinutele tale! imi place foarte mult cum iti vine rochita baby blue, si despre pantofii roz….n-am cuvinte!

    te pup si la cat mai multe delicatese de genul acesta pe blog! 😀

    Maria
    http://instantmagic.net

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde

Lasă un răspuns

