Retro polka dots


Bun gasit dragelor,

Ce ziceti de o tinuta feminina, eleganta dar si comoda, care flateaza silueta, emana decenta si in acelasi timp confera un aer retro chic?

Pentru o astfel de aparitie, rochia cu buline este alegerea perfectă!

Eu am optat pentru o rochie alba cu buline negre si pentru ca oficial este primavara, dar temperaturile inca nu sunt binevoitoare, am ales sa o port cu un puloveras negru, am accesorizat tinuta cu manusi albe crosetate, ochelari cu rama alba, toca (de care nu ma mai despart in ultima vreme, mi se pare atat de versatila, incat o pot purta la o groaza de tinute), colier cu perle, pantofi stileto si o poseta mica neagra, care imi este tare draga….obtinand din nou un outfit cu influente retro.

Va las in compania pozelor si sper ca tinuta mea sa va placa si sa va inspire.

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag,

Kisses kiss

Am purtat:

Rochie: Ciao Bella; Pantofi: Musette; Toca: Sweet Paprika by Gabriela Atanasov; Geanta: Vintage Boutique; Colier perle: Poema;

 

 

10 gânduri despre „Retro polka dots

Lasă un răspuns

