Timeless Elegance…


Hello ladies,

Stiti deja pasiunea mea pentru stilul clasic, cu un usor aer vintage; o reintoarcere catre moda anilor apusi, un stil nemuritor, de fiecare data elegant, feminin și lady like…

Dar ceea ce probabil nu stiti, este cum a inceput aceeasta pasiune a mea…

Ei bine, intotdeauna m-am simtit atrasa de acest stil, inca de mic copil, admiram rochiile, perlele, pantofii si posete mamei…imi inspirau atat de multa eleganta, incat nu de putine ori defilam imbracata cu ele…

Ulterior, in adolescenta, imi personalizam anumite obiecte vestimentare, ceea ce inca mai fac si azi, fie ca atasez un simplu accesoriu, un nasture, o garnitura sau orice altceva; il personalizez astfel incat sa fie unic.

Acum vreo cîțiva ani am descoperit tîrgurile vintage și m-am îndrăgostit de hainele unicat pe care le-am găsit acolo. În același  timp am văzut și vreo cîteva rochii de ale mamei, care îmi veneau foarte bine și eram foarte fericita că nu mai avea nimeni rochii ca ale mele 😉

Dintr-o dată nu mai eram îmbrăcată în haine clasice de la Zara, H&M ori alte brănduri,  pe care le vedeam la tot pasul, astfel ca piesele anilor apusi contrazic moda produselor de serie.

Dupa parerea mea, a fi fashionistă nu înseamnă să îmbraci în cele mai noi colecții și să porți orice doar pentu că se poartă. A fi fashionistă, înseamnă să adopți un stil care ți se potrivește și să creezi acele combinații autentice care sa te scoată în evidență, nu pentu că  șochează ci pentru că  sunt inedite si unice si nu in ultimul rand, pentru ca te reprezinta!

Vintage pentru mine, inseamna ceva special – ca acea piesa a trecut testul timpului si a ramas relevanta din anumite motive: stil etern, calitate, semnificatie istorica sau culturala, provenienta interesanta, in plus, vintage aduce intotdeauna tinutei, ceva aparte.

Personal consider ca frumosul adevărat rezistă timpului şi stârneşte mereu admiraţia.

Frumosul cu adevărat frumos, străluceşte chiar mai puternic după decenii de la creaţie, indiferent de modă curentă, iar faptul că poţi purta o piesă unică, cu o croială deosebită, asta nu te poate face, decat să te distingi de mulţime si să fii pur şi simplu specială.

 

Multumiri:

  • VLAD MIHAILESCU PHOTOGRAPHY, pentru acest shooting – un adevarat artist al fotografiei;
  • THE GATE CAFE PUB & MOREpentru gazduirea acestui shooting.

THE GATE CAFE, PUB & MORE, reprezinta un loc minunat pentru a te relaxa si unde poti degusta cea mai buna cafea italieneasca, expresso, ceai, vin & cocktail-uri … de asemenea, aici poti servi produse delicioase,incepand de la micul dejun, pana la cina, precum paste, pizza, salate & grill, etc.

THE GATE CAFE PUB & MORE este fara doar si poate, un loc frumos, relaxant, cu servicii si produse de cea mai buna calitate.

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag,

Kisses kiss

Am purtat:

Rochie: Madame Sophie; Sal blana: Zara; Geanta: Adona; Pantofi: Musette; Toca: Briolette; Manusi: Vintage Bourtique; 

10 gânduri despre „Timeless Elegance…

Lasă un răspuns

