Chanel suit…


Bun gasit dragelor,

Astazi vorbim despre costumul tip Chanel.

Coco Chanel spunea că simplitatea este cheia eleganţei adevărate, total adevarat, nu?

Nimic nu exprima eleganta, rafinament si seriozitate mai bine ca un costum tip Chanel, deux-piece.

Daca vrei sa adopti un stil clasic, dar elegant, cel mai bine este sa te inspiri din naturaletea si simplitatea celebrei creatoare de moda Coco Chanel. Atunci cand a creat costumul deux-piece si rochia neagra, Chanel a conceput de fapt doua dintre cele mai cautate si mai iubite obiecte vestimentare.

Inovatiile din domeniul modei, pe care marea creatoare le-a lasat mostenire femeilor de pretutindeni, sunt de fapt o combinatie intre nonconformist, rafinament si lejeritate, feminitatea fiind insa elementul de baza.

In ciuda taieturilor clasice, stilul Coco Chanel va ramane mereu imprevizibil, mereu fascinant.

Astazi vreau sa va arat si eu un astfel de costum, model anii 50`, deosebit prin tesatura si cromatica, realizat din stofa fina de lana, imi confera toata lejeritatea de care am nevoie.

Am accesorizat tinuta cu o toca neagra din fetru, manusi din piele si o poseta tip Chanel.

Dat fiind faptul ca temperatura este inca desul de scazuta, am optat pentru o pereche de cizme, completand astfel perfect lungimea fustei.

Va las acum in compania pozelor si sper ca tinuta mea sa va placa si sa va inspire.

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag

Kisses  kiss

Am purtat:

Costum deux piece: S. Oliver; Cizme: HumanicManusi piele: Moa; Toca: Briolette;

6 gânduri despre „Chanel suit…

Lasă un răspuns

