Evening with…Teddy bear


 Bun gasit dragelor,

Copilăria a trecut…insa poveştile ei pline de candoare, nu!

Sunt mereu prezente ca o mireasmă dulce de care nu mă mai satur, ca un spirit bun şi tainic ce mă îmbrăţişează cu multă prietenie şi iubire, ca un vis frumos din care aş vrea să nu mă desprind niciodată…

Cand ma gandesc la vremea copilariei, prima imagine care imi vine in minte este cea a bunului meu prieten, a ursuletului de plus Teddy.

Primit cadou de ziua mea cand eram mica, ursuletul de plus a reprezentat pentru mine primul prieten, fara de care nu puteam manca sau dormi si caruia ma confesam cu incredere.

Initial o seara aparent plictisitoare, butonand tv-ul de pe un program pe altul, mi-am indreptat privirea brusc catre…el; mă fixa surâzător, uitându-se la mine cu ochii lui mari si negrii.

Era chiar el, Teddy al meu, ursuleţul copilăriei mele… Am şuierat printre dinţi de bucurie, l-am privit fericita si l-am strâns la piept copilăreşte.

Si iata cum o seara aparent banala, s-a transformat intr-una plina de magie, aceea magie a copilariei mele…din care am vrut sa va arat si voua o mica parte…

Sunt sigura ca si pentru voi, ursuletul de plus este jucaria care va aminteste de clipele fericite si lipsite de griji ale copilariei. Asa este?

 

Kisses  kiss

Am purtat:

Tricou: Diva Charms; Pantaloni cu buline: Hobs;

 

6 gânduri despre „Evening with…Teddy bear

  1. mihaela pojogu

    Imi plac mult pantalonii tai cu buline, par foarte pufosi si caldurosi! Eu nu am dat prea mare importanta jucariilor de plus, nu erau jucariile preferate, cel mai mult imi placea interactiunea cu ceilalti copii, vacantele la tara si dragile mele papusele din carpe, facute dupa imaginatia noastra.

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
    1. lauralora2014 Autor post

      Multumesc Mihaela, da asa este, pantalonasii chiar sunt foarte comozi, pufosi si caldurosi 🙂 In ceea ce priveste papusile, aveam cateva dar nu ma prea dadeam in vant dupa ele…imi placea mai mult ursuletul Teddy 🙂 Kisses

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un răspuns

