Black is always a good idea…whit plaid scarf


Bun gasit dragelor,

Atunci cand deschideti dresing-ul si nu stiti ce sa alegeti, eu spun sa mergeti la sigur: alegeti NEGRU!

Tinutele all black sunt cu siguranta preferatele mele. Cand nu stiu ce sa port sau nu am timp sa imi fac tinutele, aleg negru, always! E simplu si elegant, in plus, este si foarte usor de accesorizat.

Astazi am ales sa port un outfit stylish, all black, format dintr-un cardigan asimetric alaturi de o pereche de black jeans, iar ca accesorii am optat pentru o palarie din fetru si geanta over size.

Pentru a aduce tinutei un strop de sare si piper, am adaugat un sal in carouri, care completeaza perfect aceasta tinuta, as spune chiar ca reprezinta accesoriul basic al acestui outfit.

Nu stiu de ce, insa in ultima vreme aleg sa port tot mai des piese negre, sa fie oare datorita celor 2 -3 kg pe care vreau sa le maschez, acumulate dupa delicatesele si festinul de sezon (placinte cu branza si stafide, cu dovleac, cu mere si scortisoara, ciocolata calda cu cirese amare, castane coapte, must si alte bunatati ) sau poate nu mai am eu inspiratie?  Nu stiu….

Desi se spune ca negru este o culoare trista, banala si monotona, sau ca alegem sa purtam negru atunci cand dispozitia noastra nu este una foarte buna, eu nu cred asta, ba din contra, consider ca Women who wear black have colourful lives (femeile care poarta negru, au o viata plina de culoare 😉

Da, cred asta…in ceea ce ma priveste pot spune ca viata mea e una plina de culoare, in sensul ca mare parte din planuri si vise mi-au fost implinite sau sunt pe punctul de a fi implinite…sunt sanatoasa, am parte de dragoste si armonie, ma bucur de fiecare moment, cred in unicitatea lui, intr-un cuvant, ma bucur de tot ceea ce ma inconjoara…sunt o fire vesela si optimista, plina de energie, mereu cu zambetul pe buze…deci, da, chiar daca uneori aleg tinute all black, viata mea este una plina de culoare! 🙂

Revenind la outfitul meu, va las acum in compania pozelor si sper ca alegerea mea de astazi sa va placa si sa va inspire!

 Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

Am purtat:

 Jeans + Palarie: Stradivarius; Cardigan + Ghete: H&M; Geanta: Lashez; Sal: New Yorker

10 gânduri despre „Black is always a good idea…whit plaid scarf

    1. lauralora2014 Autor post

      Multumesc Andra 🙂 Da, si mie imi place 😉 mai ales materialul, este foarte placut la atingere! In plus, este foarte versatil. In ceea ce priveste invitatia pentru giveaway,chiar acum voi intra pe blogul tau 😉

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un răspuns

