This Autumn I am ABSOLUTELY FABULOUS


Hello girls,

Pentru astazi v-am pregatit un outfit absolut fabulos, doar o spune si mesajul de pe tricoul meu….

Eh, glumesc…nu este asa de fabulos….eu sunt cea fabuloasa 😉

Este un outfit simplu, dar chic, potrivit pentru o zi de toamna, un outfit ce poate fi purtat in orice moment al zilei, atat la shooping cat si la o cafea alaturi de buna ta prietena, dar si la cinema sau la o plimbare prin oras.

Initial am vrut sa optez pentru o fusta creion din piele, insa am constatat ca este la croitorie pentru cateva ajustari, asa ca am ales o fusta creion din jerse, desi cea din piele cred ca ar fi aratat mult mai bine…dar nu da rau nici asa, nu?

Pentru acest  outfit, am ales cateva piese de rezistenta si care sunt un must-have in acest sezon, iar daca esti intr-adevar o fashionista si nu le ai inca, ar trebui sa dai repede o fuga la cel mai apropiat mall pentru a le achizitiona…

Acestea sunt:

  • palaria, de care chiar nu ma pot dezlipi, este atat de versatila, incat poti creea o multime de outfit-uri cu ajutorul ei, am sa va mai arat inca alte cateva in posturile ce vor urma;
  • geaca din piele;

  • fusta creion;

  • ghete, accesorizate cu catarame, tinte sau orice alte accesorii;

  • colierul statement;

Si multe altele, despre care vom vorbi insa, in posturile viitoare, in care voi exemplifica cu poze.

Pana atunci, va las in compania outfit-ul meu de astazi, care sper sa va placa si sa va inspire….

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

Am purtat:

Geaca piele: H&M; Tricou: Diva Charms; Fusta: Poema; Ghete: H&M; Colier statement: achizitionat de la un targ organizat de Absolutely FabulousPalarie: Stradivarius; Geanta: Lashez; Ochelari soare: Dasha;

2 gânduri despre „This Autumn I am ABSOLUTELY FABULOUS

Lasă un răspuns

