Red flowers


DSC00878

Bun gasit dragelor,

Cum vara se apropie cu pasi repezi de final, am zis sa profit de putinele zile calduroase care ne-au mai ramas, pentru a mai purta o data aceasta minunata coronita din flori, de care pur si simplu…sunt indragostita!

Cu siguranta, ati mai vazut-o si intr-un alt post de-al meu, in Garden of dreams, https://laurafashionblog.wordpress.com/2014/08/05/garden-of-dreams/  insa de aceasta data am ales sa o port alaturi de o bluza tip ie (cordonul rosu din talie este atasat de mine), accesorizata si cu cateva bratari, creand astfel un look usor rustic, traditional…(exceptand jeansii care nu se prea vad in fotografii)

Imi place pentru ca este atat de versatila, putand crea cu ajutorul ei diverse look-uri, de la unul romantic, jucaus, bohem pana la unul rustic, traditional….De exemplu, poate fi purtata cu o rochie alba lunga din voal, creand astfel un look romantic; o poti purta si cu o rochie din jeans tip sarafan cu o pereche de tenesi si garantat vei obtine un look jucaus, copilaresc, sau o poti purta alaturi de o ie ori o rochie tip ie si cu siguranta ai tinuta ideala pentru o plimbare la muzeul satului…desigur ca o poti purta in mult mai multe moduri, eu am dat doar cateva exemple….

DSC00877

????????

DSC00835

DSC00860

????????

????????

DSC00964

DSC01090

????????

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

P.S. Pentru vizualizarea pozelor la o rezolutie mai mare, faceti click pe poza.

Am purtat:

Bluza tip Ie: este achizitionata dintr-un magazin de artizanat din Predeal; Coronita flori: Lachatterie; Accesorii: Accesorize; (mai putin baratarile cu perle de cultura care sunt de la: Ambra); Jeans: Lee Cooper;

8 gânduri despre „Red flowers

Lasă un răspuns

