Fairy & Butterfly


DSC01010

In mijlocul campiei a răsărit o floare,
Emană fin parfum, e roză la culoare
Iar soarele de sus cu drag o tot alină.
Şi seamănă la trup cu o frumoasă zînă.

Sub cerul de lumină un roi de fluturi tot coboară …

Aripile lor de aur, tot fîlfîie si zboară
Zăreşte mica zînă, de-aproape o admiră :
„Cît farmec, gingăşie”! în gîndul lor se miră,

Răpiti de-atîta vrajă, îmbrăţişează floarea,
Mîngîie coroniţa, descoperă splendoarea.
Petale-n miresmate îi mîngîie cu dor
Sub cer de catifea, pe cîmp multicolor.

Si să vezi marea minune, cum fluturii -n zori,
Sărută floricica, pe buze si obrăjori…
Şi ruşinată zîna din roz curat devine :
Un roşu de iubire, de-amor si de suspine .

În mijlocul cîmpiei, sub cîntul cel ceresc :
Un roi de fluturi şi o floare, tot încă se iubesc!

DSC01010

Bun gasit dragele mele,

Probabil va intrebati daca m-am apucat sa scriu versuri despre mine….nu, nu, nu sunt chiar atat de narcisista 🙂

Versurile de mai sus, mi-au fost scrise de catre cineva drag mie, insotite de aceste fotografii; a considerat ca peisajul descrie perfect tema poeziei…doar ma considera o zana , nu? 🙂

M-a surprins intr-adevar!!!! Un gest minunat, pe care l-am apreciat enorm. E minunat sa vezi ca in lumea asta in care traim, mai exista si persoane care iti aduc un zambet si iti fac ziua mai frumoasa cu astfel de gesturi….

Atat de mult mi-a placut, incat am vrut sa impartasesc cu voi bucuria mea 🙂

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

P.S. Pentru vizualizarea pozelor la o mai mare rezolutie, faceti click pe poza.

Am purtat:

Rochie: http://www.sheinside.com; Sal: H&M; Colierul este achizitionat dintr-un targ de bijuterii handemade din Sibiu;

3 gânduri despre „Fairy & Butterfly

Lasă un răspuns

