Shadows…


Bun gasit dragelor,

Postul de astazi va fi unul foarte scurt, lasam doar fotografiile sa vorbeasca, eu sunt pe fuga incontinuu de azi de dimineata, nici macar cafeaua nu am avut timp sa o savurez.

Sunt prinsa cu un proiect, despre care nu va spun acum prea multe, ci abia cand il voi duce la bun sfarsit 🙂

Da, stiu….v-am facut curioase, dar promit ca voi reveni cu detalii la momentul potrivit.

Pana atunci va las in compania unor fotografii care mie mi-au placut foarte mult, in care am abordat un alt stil si care sper sa va placa.

Un stil in care am combinat piese care aparent nu se potrivesc impreuna, (manusi din piele cu tinte, colier statement, fusta baby-doll, etc) dar care eu am avut curajul sa le combin…doar v-am spus ca blogul meu este despre femeia puternica, sexy dar si gingasa, despre femeia cool dar si copilaroasa, despre femeia clasica dar si fabuloasa! Asa ca indrazniti sa fiti curajoase!

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

P.S. Pentru vizualizarea pozelor la o mai mare rezolutie, faceti click pe poza.

Am purtat:

Topul si fusta: http://www.sheinside.comBotine: Steve Madden; Sosete: Calzedonia; Manusi: Gotica; Colier: http://www.tidestore.com;

8 gânduri despre „Shadows…

Lasă un răspuns

