Pyrate Style


DSC00684Bun gasit dragelor,

A-ti crede ca sunt in Caraibe sau in vreo insula exotica, nu?

Nu, nici vorba…nu ca nu mi-ar placea, insa avem si noi in Romania locuri frumoase ce merita vizitate si promovate.

La aproximativ 120 km de capitala, se gaseste o zona deosebit de frumoasa unde poti petrece un wekend cu familia, unde poti sa te bucuri de plaja, aer curat, liniste si nu in ultimul rand sa te bucuri de niste peisaje deosebite care iti incanta ochiul.

Ne aflam pe Valea Doftanei, la Lacul Doftana, unul din cele  mai importante obiective turistice datorită peisajului ce-l înconjoară, un  peisaj încântător cu multă verdeaţă si cu o apa de culoarea smaraldului.

Am petrecut acolo un weekend minunat, am respirat aer curat, m-am bucurat de natura si am avut parte de o sedinta foto ca-n filme  😉

Ideea de pirat si outfit-ul l-am ales inspirata fiind de  peisajul ce ma ducea cu gandul la Caraibe.

Mie imi place ce a iesit, asa ca va las in compania pozelor.

DSC00747

????????

DSC00749

DSC00707

DSC00698

DSC00720

DSC00812

DSC00739

DSC00781

????????

????????

????????

????????

DSC00816

????????

DSC00703

????????

DSC00747

DSC00714

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

P.S. Pentru vizualizarea pozelor la o mai mare rezolutie, faceti click pe poza.

Am purtat:

Camasa: Pull&Bear; Vesta piele intoarsa: achizitionata dintr-un boutique vintange; Jeans: Terranova; Ghete ciocate: Bata; Palarie: Carnaval Fiesta Shop; Esarfa de pe cap: New Yorker; Esarfele din talie: Next; Accesorii: pfff, mi-e foarte greu sa imi amintesc de fiecare accesoriu in parte, dupa cum vedeti sunt foarte multe, mi-am pus cam tot ce am gasit prin cutiile mele de bijuterii…cateva sunt de la Accesorize; si Meli Melo; iar pentru curele, stiu ca vreo doua sunt de la H@M; Cuferele din lemn si busola: primite cadou 😉 Flintele: sunt ale logodnicului meu, primite cadou;

 

 

 

4 gânduri despre „Pyrate Style

Lasă un răspuns

