Garden of Dreams


111111111111111Bun gasit dragele mele,

Astazi ne bucuram de soare, de iarba verde si de mirosul imbietor al iasomiei….

12

O iesire in Herastrau si o sedinta foto, de pe urma careia m-am ales cu cateva intepaturi de insecte, rochia mea de un alb imaculat a ajuns instant la curatatorie…sper sa si iasa petele de verdeata de pe ea…:)

Insa…a meritat, pe langa faptul ca m-am simtit grozav, a iesit un shooting bun zic eu…nu?

Va las in compania pozelor 🙂

Kisses kiss

P.S. Pentru vizualizarea pozelor la o mai mare rezolutie, faceti click pe poza.

333333333333

99

12

444

Am purtat:

Rochie: BSB; Coronita flori: Lachatterie; Accesorii bratari perle de cultura: Ambra;

 

6 gânduri despre „Garden of Dreams

Lasă un răspuns

