Alone on the road


????????

Bun gasit dragelor,

Ati facut vreodata autostopul? Ei bine…eu …DA!

I’m kidding of course,…nu va imaginati ca a fost pe bune ci doar asa de FUN 🙂

Inca nu am fost pusa in situatia asta (ma refer la o situatie reala) si sper sa nici nu fiu nevoita, caci altfel acolo raman sau o iau la passpre casa.

Nu vreti sa stiti ce coada de masini se formase in spatele fotografului si cate claxoane mi-a fost dat sa aud…imi venea sa intru in pamant de rusine…insa trecand peste toate aceste lucruri, pana la urma au iesit niste poze bune, zic eu chiar daca au fost facute la foc automat, dar cel mai important este ca m-am distrat pe cinste…sa ma fi vazut cum fugeam cu troler-ul dupa mine cand drumul era liber si nu trecea nicio masina si apoi pe marginea drumului inapoi cand din nou se aglomera…apoi strigand la fotograf: vezi ca vine masinaaaa!!!!! el fiind pozitionat cu spatele in directia din care veneau masinile trebuia ca eu sa il anunt de fiecare data cand se apropiau masini pentru a se da la o parte din drum…

DSC00586

????????

1501562_10204168801001470_3755107834398220271_o

Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Kisses kiss

P.S. Pentru vizualizarea pozelor la o mai mare rezolutie, faceti click pe poza.

Am purtat:

Rochie: H&M; Palarie: Lashez; Ghete ciocate: Bata; Accesorii: Accesorize; Troler: Delsey;

 

3 gânduri despre „Alone on the road

  1. lauralora2014 Autor post

    Draga blabla, iti multumesc pentru sesizare, am modificat, se intampla sa mai si gresim, e omeneste, nu? Vezi, tocmai din acest motiv aprob si comentariile mai „rautacioase„ sunt binevenite atata timp cat ma atentioneaza; oricine este liber sa isi exprime parerea…fie ea buna sau rea, pe placul meu sau nu…am mai zis-o si intr-un alt post 🙂 kisses

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

